onsdag 2. mai 2012

Valpeshow i Rakkestad!!

Kjekkeste utstillingen i året!! Deilig å kunne ligge til man våkner selv om man skal på utstilling..
Hans Ole reiste bort til kl 10, jeg ble hjemme fra morgenen. Formen ikke bra så jeg sløvet på sofaen til det nermet seg våre valper:-) Hans Ole ringte meg kl 11 og sa fra at det snart var dags...
Med 80 valper så tar det jo litt tid.

Vi hadde meldt på Jostein og Kirah. Debyen til Kirah, alltid spennende.
Jostein vant over 2 andre i 4-6 mnd, en fra Caci i Sverige og en fra Flatnews i Hobøl.
Han ble slått av en veldig fin valp fra Allizto kennel i Råde, som var litt eldre.
 
   
    

Kirah vant sin klasse i 4-6 mnd og hun slo også den valpen fra eldre klasse og ble med det beste tispevalp. BIR og BIM trakk Kirah det lengste strået og ble best i rasen!!
Lille snuppa vår showet videre i gruppen og vant!! nr 2 ble en amerikaner, nr 3 labrador og jeg tror det var en portogisisk vannhund på 4 plass i gruppe 8:-)

Litt av noen steg på denne lille frk!!! Den første setningen på kritikken var.... 4,5 mnd valp. Vakker!! Det er jo gøy å få slike utsagn av dommeren:-)

Jeg reiste hjem etter gruppen, med feber og ingen stemme var det litt slitsomt å sitte i solen og se folket kle mer og mer av seg i varmen... Jeg lengtet bare hjem til dyna mi...

Jenta vår avsluttet sin første dag på utstilling som Best In Show valp nr 3!! Kan tenke meg lille Kirah sov godt når hun kom hjem!!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar