fredag 17. august 2012

Uvirkelig

Beklager at jeg ikke har skrevet på lenge, men dagene fylles med den ene tragedien etter den andre..
Nå er det ikke hundene mine det er noe galt med, men alvorlig sykdom i nermeste famile. Man blir litt matt og prøver å skyve det vekk. Og tenker at dette kan ikke hende oss igjen!! Det å prøve å være strek og prøve å tenke på andre ting er ikke lett. Men dette skal du klare og trenger du meg er jeg her, alltid.

Sist lørdag ble min ste-far's far stanget ned av en kvige i hagen sin. Det er helt uvirkelig og veldig veldig rart at slike ting skal skje med mennesker man har vokst opp med. Det er jo bare slik man ser på t.v... Rolf prøvde så godt han kunne å komme bort fra kua men det klarte han desverre ikke. En nabo kom også hjelpende til men ble også skadd av samme ku. Tragisk og det måtte være en helt forferdelig opplevelse for en mann på 87 år. Rolf døde på sykhuset få dager etter hendelsen.

I morges ringer ei god venninnde og valpekjøper av oss og forteller at hennes mann har blitt akkutt syk igjen, han er nyoppertert fra før. Man prøver å være der for alle og selvfølgelig gjør vi alt vi kan for dere!!

Men alle våre 4 beinte venner har det bra!!!
Valpene vokser og koser seg i bingen ute. Støvette som fy, men vi klager ikke på at det er litt tørt om dagen..
Prøve å ta noen bilder snart, så dere får se:-)

Var på utstilling sist helg..
Elverum
Magda, Almanza Made For Teamwork ble 2 beste tispe og nesten champion denne gangen også.
Biri
Jostein, BEST IN SHOW valp!!
Jensen, vant junior klasse
Truls, nr 2 i champion og 3 beste hann.
Trulte, vant unghund klasse.

Jeg jobbet som ringsekretær hele helgen, så nå er det bare å krysse fingrene på at NKK godkjenner arbeidene mine så blir jeg autorisert ringsekretær. Det hadde vært gøy!!:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar