søndag 18. august 2013

Spennende uke....

Marthe begynner på Ungdomskolen her i Rakkestad i morgen kl 8.30!! Hjelp nå er ferien over!! Skal bli godt for alle sammen å komme inn i rutiner igjen... Spennene med ny skole, nye lærere og nye venner!! Men den tøffe jenta vår gleder seg!!

Jeg begynner å jobbe igjen i morgen, etter å hvert sykemeldt i 5 (!!) mnd. Fikk bare lov til å begynne igjen i 25% men det er en start!! Gleder meg til å komme meg ut igjen!!

Det vi ser mest frem til er jo Tinas fødsel, hun har termin 23/8. Om hun venter helt til fredag vet jeg ikke men de bruker å gå tiden sin +- 1 dag... Tina er super til å føde så dette tror jeg blir veldig veldig bra :-) Gleder oss!!

I helgen har vi vært på Tusenfryd sammen med familien fra Lausgarda. Koste oss masse! De to yngste gutta til Hans Ole kom også en tur, tror ikke de har vært her på ca 6 mnd... ;-)
Mye kortspill og annet spill.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar