onsdag 6. mai 2015

Fødsel

Gudrun begynte å føde sine små kl 07:27 i dag. Det har kommet 10 valper, 6 tisper og 4 hannhunder.
5 brune og 5 sorte. Den siste kom kl 10:22, jeg trodde kanskje det var en til men er ikke 100% sikker lengre.
Hvem som får valp, vet vi ikke enda. Dette kullet er veldig spesielt så det er mange venner/oppdrettere/utstillingsintereserte som er interessert også. Derfor venter jeg med å svare mange av dere.
Vi venter også på Magda. Jeg er redd hun ikke har mange valper (eller ingen) eller om hun gjemmer dem godt for meg. Jeg reiser til dyrlegen med henne i morgen om ingen ting har skjedd, for å konstatere det ene eller det andre. Så det er bare å smøre seg med tålmodighet.

Kirah ser iallefall drektig ut, hun er veldig sulten om dagen og pelsen står ut på rette plasser. Valpene hennes ventes 3 juni.
Håper virkelig hun kommer med et godt kull også :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar