tirsdag 5. mai 2015

Ventetid!!

Jeg er ingen tolmodige sjel.. Så det å vente er jeg dårlig på... Men noen hendelser får jeg ikke gjort noe med, så da er det bare å vente.... Gudrun hadde termin i går (etter første parring), men har fortsatt ingen planer om å dele valpene sine med oss. I teorien kan spermen leve i 5 døgn i tispa etter parring og eggene ikke bli befruktet før... Så i værstefall (for meg) behøver ikke disse valpene å komme før fredag-lørdag... Som sagt...jeg hater å vente!!!

Vi har ganske mange på venteliste, faktisk nesten 30 stk... Selvfølgelig har helt sikkert flere av dem som har satt seg på liste kjøpt andre steder, uten å si fra. Eller ombestemt seg.
Som jeg har sagt til alle som har bestilt, jeg ønsker at dere viser meg interesse og det er det ca 10 av dere som har gjort.

Hva Magda kommer med eller ikke, er uvisst. Noen dager syntes jeg hun er drektig, andre dager er jeg redd for at hun er tom... Hun viste alle tegn på drektighet rundt 4-5 uker drektighet, men nå vet jeg ikke. Håper virkelig hun kommer med noen valper, ønsker meg så en ny valp fra henne, hun har virkelig gitt oss mange fine avkom! Om det kommer noen, er det ikke mange der... (Tror jeg)

1 kommentar:

  1. cecilie og mikaeltirsdag, 05 mai, 2015

    Skjønner at du ikke synes det er gøy å vente når det er så nære :)vi er veødig nysgjerrige her hjemme å nå :)))

    SvarSlett