torsdag 7. mai 2015

Magda er tom

Dessverre er Magda tom. Kjempe trist da vi hadde så mange som ønsket valp fra denne kombinasjonen. Men det får vi ikke gjort så mye med.

Vi krysser det vi har og håper virkelig at Kirah er drektig, alle tegn viser det. Kirah og Jensen får bare sorte valper. Også en kombinasjon som vi forventer oss mye ut av. Kirah er datter av Magda og søster til Jostein. Jensen er sønn etter Sara og Bjarne, min lille godgutt. Norsk og svensk utstillingschampion og har 1 pr i begynnerklassen på jakt. Mammas lille gull!!
Vi skal beholde en tispe fra dette kullet. Må bare sattsepå at vi får 8-10 valper der også :-)

Jeg anbefaler dere som har lyst til å stå videre på venteliste til Kirah sitt kull, gir meg et lite tegn.
Dere andre, ønsker jeg lykke til på leting etter et nytt familiemedlem. Anbefaler alle å bruke valpelisten til norsk retrieverklubb. Om det er noe jeg kan hjelpe til med så bare si fra. Jeg kjenner alle oppdretterene i Norge og stort sett i Sverige, mange jeg kan anbefale.

Valpeplaner resten av 2015:
Høst/Vinter:
Bris, NVCH Rudskog's Stormy Day, hannhund ikke bestemt.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar