søndag 11. desember 2011

Dette er dagen:-) Tror jeg...


1 brun hann, 2 sorte hanner og 2 sorte tisper.

kl 8.00 37,00
kl 10.00 36,60
kl 11.00 Nå har Magda begynt å trykke.....
kl 11.54 Første valpen ute!! Brun hanne som veier hele 595 gram!! Han er perfekt!!
Magda slikker og slikker. Han er bare så nyderlig.
kl 12.51 Sort hann 490 gram.
kl 13.40 Sort tispe 500 gram.
Nå mangler vi bare en brun tispe så har vi en av hver... Må ha en brun hann til så blir dagen perfekt!!:-)
kl 14.37 Ute med Magda så hun skulle få tisse litt... Men der kom det ei sort tispe istedet:-) 510 gram.. Godt jeg hadde med hånkle ut, veldig raskt inn igjen for å tørke valpen som var god og varm:-)
kl 15.12 Sort hann 540 gram.
kl 17.25 Jeg tror Magda er tom, men det er mulig det er en til der inne eller at det er magesekken jeg kjenner...
Ettersom vi skal ha en tispe og en hann og hannhundeier skal ha en hann har vi bare 1 sort hann og 1 sort tispe ledig, og med 17 stk på liste blir det vanskelig å velge de som skal få dem. Hannhunden håper jeg går til Fosen, selv om den ikke er brun... Tispa må jeg tenke litt på...

2 kommentarer:

  1. Venter i spenning.... håper alt går bra :D

    SvarSlett
  2. Tårer i øynene av lykke :-) Gutten er så ønsket , at farge ikke spiller noen rolle. Har fulgt dere i hele dag.....såååå spent. Og nå ser jeg at det ble julaften i dag :-) Tusen,tusen takk , ,Eirin og Hans Ole

    mvh Wenche og Karl Audun

    SvarSlett