tirsdag 20. desember 2011

Sove, sove, sove....

Her er det stille og rolig om dagen... Noen små ynk om mødrene trår på dem, det er det eneste vi hører fra valpene..
Alle valpene går oppover i vekt... Magda kullet legger på seg ca 100-150 gram pr dag og Suzy valpene mellom 20-40 gram pr dag.. De begynner å bli gode og runde de små også. Nå har alle passert 200 gram:-)

Utrolig at de har sovnet slik... Gode valpene vår:-)



Lille jenta ligger unner sine søsken:-)



Gutten


Første fødte jenta, den største...


Snuppa passer på!!

Litt bilder fra hva vi holder på med... Flinke ikke sant:-)
Litt er igjen men det begynner å bli bra...





Jeg bare elsker dette kjøkkenet, håper vi kan begynne å bruke det snart.. Er igjen å koble til vann, lys under skapene, lister og litt andre småtterier...

4 kommentarer:

  1. vakre vakre små:))) Våre er ikke så store enda, men de kommer etter...

    så flott kjøkken... skjønner godt at du gleder deg til å bruke det..

    God Jul, fra alle oss, til alle dere

    SvarSlett
  2. Så mange herlige bilder av småtassene :-)Gleder meg til å se kjøkkenet ferdig, har skjedd mye siden jeg var der for en uke siden! Ser ordentlig lækkert ut!

    SvarSlett
  3. Så bra at de vokser fint:) gleder meg til de er så store at jeg får lov til å komme på besøk :))

    -Anette

    SvarSlett
  4. **GOD JUL OG GODT NYTT ÅR** Lykke til med begge valpekullene :-)

    SvarSlett